פרסום בדיגיטל

פעם הספיק אתר…

בשנות האלפיים חזו כי ”העולם עובר לדיגיטל”. עשור לאחר מכן קיבלה האמירה חותמת רשמית על פי כל מחקר, סקר ובדיקה שנערכו ברחבי העולם. כיום אנו מרושתים בכל שעות היממה עם מכשירים נגישים לאינטרנט, ורגילים לעבוד, להתעדכן ולתקשר 24/7: בין אם זה באמצעות המחשב, הסמארטפון, הטאבלט או מוצר ביניים שמעניק גישה לרשת.

לא במקרה אמר מנכ”ל גוגל לשעבר אריק שמידט כי ”הנוער של היום נמצא אונליין או ישן”. עד כדי כך הפכה התופעה לחלק מהתרבות ומהשגרה שלנו, שלעיתים אנו שוכחים את עולם המציאות: קול שריקת ציפור הפך מאפיין לקבלת הודעה חדשה, הסמארטפון הפך לידידו הטוב של האדם, ושלא נדבר על הרשתות החברתיות שהפכו לספסל השכונתי המודרני. הגיע הזמן להודות בגלוי: האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ולעיתים אף החיים עצמם.

אנו מאמינים כי במציאות החדשה חשוב להתייחס ליקום הדיגיטל כאל הפלטפורמה המובילה בזירה השיווקית. הופעת האינטרנט שינתה לחלוטין את הרגלי הצריכה, וכפועל יוצא את האופן שבו יש לשווק מוצרים לצרכן הסופי. כיום הצרכן שלנו נמצא ברשת, ובניגוד לטלוויזיה, הצרכנים באינטרנט הם לא קהל שבוי. הם זקוקים לסיבה טובה כדי להקליק על הבאנר שלנו, לגלוש לאתר שלנו, להשתתף בפעילות או לעשות לנו לייק.

בפרסום אביעוז קריספין אנו נוכחים ברשת, ומתחייבים להקנות ללקוחותינו נוכחות מלאה בזירה הדיגיטלית, באמצעות ההיכרות, ושימוש בכלים ויישומים חדשניים המסונכרנים עם מעטפת שירותי המשרד. כי כשמדובר בעולם הדיגיטל – השמים הם הגבול.

בין השירותים של מחלקת הדיגיטל בפרסום אביעוז קריספין:

  • קמפיינים פרסומיים באינטרנט, בסלולר (כולל סמארטפונים וטאבלטים) וברשתות חברתיות, עם מעקב צמוד ובקרת התקדמות של הקמפיין – המאפשרים להפיק לקחים בזמן אמת
  • טכניקות שיווק מתקדמות בכל ערוצי הדיגיטל
  • תכנון ורכש מדיה בדיגיטל
  • פלנינג ואסטרטגיה דיגיטלית בהתאמה לאסטרטגיה השיווקית
  • אפיון, עיצוב ותכנות אתרים או אתרי מיני לטובת מקסום תוצאות קמפיין
  • שיווק וקדימות במנועי חיפוש, לרבות קידום אורגני, אופטימיזציה וקמפיינים ממומנים
  • שיווק באמצעות דוא”ל ומועדוני לקוחות בשימוש מערכות מתקדמות
  • ייזום, אפיון ופיתוח מוצרים דיגיטליים או אפליקציות ממותגות לאייפונים ולאנדרואיד
  • יצירת תוכן מקורי בהתאמה למוקדי הפעילות בעולם הדיגיטל
  • ניהול מוצרים ברשתות חברתיות, כולל פיתוח והקמת אפליקציות חברתיות, יצירה, הפקה וניהול קמפיינים חברתיים, ניטור שיחות ברשת, קידום ופרסום ברשתות חברתיות

בעידן של תחרות על משווק לגרום לסוס להיות צמא. אין די בהבאתו לשוקת..

בעולם השיווק מקיפים את כל נושא המכירות האישי. תחומים אלו הפכו בעשורים האחרונים לחלק BTL תחומי הקד”מ והבלתי נפרד מכל מהלך שיווקי, לרבות קמפיינים פרסומים במדיה המונית ודיגיטלית, ובניית התכנית השיווקית השנתית. כיום כבר לא מספיק להעלות קמפיין אטרקטיבי, ויש צורך בפעילות שטח יעילה, שתאפשר לממש את אפקטיביות הקמפיין, להחדיר את המסרים בשטח ולהניע את הקהלים המיועדים לפעולה. בסופו של דבר, גם חיל האוויר לא יכול לנצח במלחמה ללא פעולות שטח מקדימות – בשביל זה אנחנו כאן!

 

מאת חן קריספין