הכי קרוב לדשא
הכי קרוב לדשא
לראות את קבוצת הכדורגל האהובה עליך בלייב ובאצטדיונים הגדולים בעולם נשמע כמו חלום שקשה להגשים? ממש לא כשמדובר ב"שורה ראשונה", וזה מה שהוביל אותנו ביצירת הקמפיין שבו בחרנו לזקק את תמצית חווית תרבות הכדורגל העולמי ולהנגיש אותה באופן פשוט לצרכנים תוך שימת דגש על כך שמדובר בחלום שניתן להגשים בקלות ובלי לקרוע את הכיס.
מתוך ההבנה שהחוויה האדירה, ההתרגשות והשמחה של אוהד נרגש בדרכו להגשים חלום, מתחילות כבר ברגע בחירת המשחק, דרך הטיסה ובעצם לאורך כל החופשה הספורטיבית שלו, יצרנו מודעות שמעבירות את המסר הזה במדויק כמו למשל מטוס שהרצפה שלו היא למעשה כר דשא, או מזוודה עם ידיות אחיזה של גביע עם מסרים קצרים וחדים שפשוט אומרים ללקוח: "אנחנו כאן כדי להגשים לך את החלום!"